Wilt u snel weten wat een woningontruiming kost? Start dan de offerteaanvraag door op de onderstaande oranje knop te klikken. Wij zullen dan snel contact met u opnemen. U kunt ons ook telefonisch benaderen als u dat liever doet.
Moet u een woning ontruimen na overlijden of is er een andere reden waarom de woning wordt verlaten in Heerlen? Een woning ontruimen is meestal een slepende en lichamelijk zware klus. Behalve dat is het voor nabestaanden vaak een emotionele gebeurtenis. Deze klus is niet gemakkelijk, want u moet veel stappen doorgaan. Zo moet u de inboedel inventariseren. Zo zijn vragen als: Welke spullen behouden we? Wie krijgt wat? Zijn er spullen van waarde die we kunnen verkopen? en waarheen met de restboedel? Als het een huurwoning betreft dan moet deze ook nog eens voor een bepaalde datum leeg opgeleverd worden. In dit geval het liefst zo snel mogelijk, want elke maand extra huur betalen en overige kosten zit u niet op te wachten. U kunt een woningontruiming zelf u voeren, maar dan heeft u mankracht nodig en een transportmiddel om spullen af te voeren. Dan moet u ook nog weten hoe u de spullen die niet laagwaardig zijn het goedkoopst kunt afvoeren.
Als u tegen deze klus opkijkt kunt u er ook voorkiezen om de woningontruiming uit te laten voeren door een specialist. Wij zijn o.a. gespecialiseerd in woningontruimingen in Heerlen. Wij kunnen een woning snel en effectief leegmaken. Meestal kan dit al in een dag. Bij grotere huisontruimingen kan het langer duren. Dit wordt bij de inventarisatie meestal al snel duidelijk.
Gratis offerte aanvragen via email. Of gewoon even bellen 077 851 11 13.
Naast boedelruimen kunnen we de woning ook gereed maken voor oplevering. Sommige woningen die gehuurd zijn moeten vaak terug in originele staat terug gebracht worden. Dit herstelwerk aan woningen verrichten wij ook, zodat u de woning met een gerust hart kunt opleveren bij de verhuurder.
Als het om een koopwoning gaat kunnen wij klussen uitvoeren, zodat de woning in betere en nettere staat te koop gezet kan worden.
Heeft u vragen of wilt u advies? Schroom dan niet om ons te bellen: 077 851 11 13. Als u liever antwoorden ontvangt via email dan kan dat natuurlijk ook. Gebruik dan ons contactformulier of stuur gewoon direct een email naar: info@woningontruiming-limburg.nl
Als u zelf een woning niet kan ontruimen, omdat u niet bij machte bent om dit uit te voeren. Wat overigens vele redenen kan hebben dan kunt u kiezen om een woningontruimer in te huren. Een woningontruimer heeft zo zijn voordelen en kan een woningontruiming geheel uit uw handen nemen.
Ontruimers gaan snel, efficiënt en professioneel te werk. Uiteraard kost een huisontruiming geld, maar als u goede spullen heeft die nog verkoopbaar zijn er ontruimers die deze van u overkopen. Indien de woning is gehuurd kan deze mogelijk sneller ontruimt worden dan u zelf zou kunnen. Hierdoor bespaart u kosten, zoals de huurkosten.
Op deze pagina vind u veel informatie, maar het is wellicht verstandig om eens contact op te nemen om uw situatie een te bespreken.
Om een idee te krijgen van alle voordelen hebben we een lijstje gecreëerd. Deze kunt u hieronder vinden.
De titel spreekt voor zich: wij voeren volledige woningontruimingen uit, maar kunnen ook maatwerk leveren. Een complete huisontruiming kan ook uit maatwerk bestaan, waarbij we precies uitvoeren dat dient te gebeuren in uw situatie om tot een bepaald resultaat te komen. Anderzijds kan maatwerk ook betekenen dat we enkel een deel van de ontruiming doen. In principe praat je dan over een bepaalde klus, zoals enkel de boedelruiming of enkel vloerverwijdering.
Wij leveren maatwerk, omdat hier juist vraag naar is. We willen mensen ook laten weten dat we meer doen dan alleen boedelruiming. We doen ook woningen weer in originele staat terugbrengen, maar kunt ons ook inhuren voor werkzaamheden die te maken hebben met het opleveren van een woning aan een verhuurder. Zo kun je denken aan het herstellen van de woning, zodat deze aan de eisen voldoet van de verhuurder.
Bij een koopwoning is dat uiteraard weer anders, maar ook hiervoor worden we vaak ingehuurd om woning in een staat (terug) te brengen, zodat deze aantrekkelijker is voor kopers. Zo kan het zijn dat er bijvoorbeeld een zeer slechte vloer in de woning ligt. Zo zijn er veel meer dingen.
Ons doel is om bij woningverlating een compleet pakket aan te bieden. Daarnaast kunnen we ingehuurd door mensen die blijven wonen, maar op zoek zijn naar iemand die een ruimte in de woning komt opruimen.
Het is nagenoeg niet mogelijk om bijvoorbeeld via de telefoon een prijs af te geven. Bij kleinere ontruimingen kan bijvoorbeeld via foto’s die verstuurd worden via email en whatsapp een prijs af te geven. Wel is het dan nodig om overzichtelijke foto’s te maken, zodat er goed gezien kan worden om hoeveel en welke spullen het gaat.
Meestal bezoeken we de woning. Dan kunnen we alles netjes inventariseren en een passend voorstel doen.
De prijs van een woningontruiming wordt bepaald door onderstaande onderdelen:
Wij richten onze pijlen op de provincie Limburg. Hierdoor kunnen wij snel, effectief en tegen lage kosten handelen. We hebben veel contacten in Limburg en Heerlen en weten daarom heel goed hoe we spullen op een kosten efficiënte manier kunnen afvoeren.
Doordat we een regionaal werkgebied hebben zijn de afstanden korter. Kortere afstanden betekent lagere kosten dat betekent ook voor Heerlen.
Heeft u nog vragen of wilt u meer duidelijkheid hebben omtrent de kosten van uw woningontruiming in Heerlen neem dan gerust contact op.
Bel naar: 077 851 11 13 of stuur een bericht via het contactformulier. U kunt ons ook direct een email sturen naar: info@woningontruiming-limburg.nl
Om toch een bepaald beeld te schetsen over de kosten hebben wij een kostenoverzicht gemaakt. Deze geeft per type woning weer wat de minimale en de maximale kosten zijn die u kunt verwachten. Dit kostenoverzicht is gebaseerd op gemiddelde opdrachten die we in het verleden hebben uitgevoerd.
Type woning | Prijs |
---|---|
Zorgkamer / Seniorenkamer | 150 - 350 |
Seniorenwoning | 150 - 500 |
Woning met 1 of twee kamers | 175 - 550 |
Eengezinswoning | 500 - 1650 |
Grote woning met 3 kamers of meer | 650 - 1900 |
Garage, berging of schuur | 75 - 350 |
Zolder of kelder | 75 - 350 |
Voor de uitvoering van een boedelruiming hanteren wij wel transportkosten. Transportkosten zijn de laagste in onze branche, omdat we enkel in onze eigen regio werken.
Mogelijk zijn er spullen waarvoor wij een compensatie kunnen geven. Hierdoor worden de totale kosten lager.
In de schijfdiagram hieronder vindt u de prijsopbouw van een gemiddelde boedelruiming. In sommige gevallen vallen bepaalde kosten hoger of juist lager uit ten opzichte van andere kosten.
Een bezichtiging en het opmaken van een offerte is geheel gratis. Voor de duidelijkheid: géén rijkosten, administratie kosten of enige andere verplichtingen.
Voor het bezichtigen van een woning in Heerlen om vervolgens een passende offerte op te maken kunt u een afspraak met ons maken.
Wij geven een compensatie voor verkoopbare spullen. Vraag vandaag GRATIS uw offerte aan.
gratis offerte aanvragen of bel 077 851 11 13De compensatieregeling betekent dat we geld geven voor bepaalde huisraad en meubels. In principe kopen we bepaalde inboedel op van u. De waarde die wij daarvoor bieden wordt in mindering gebracht op de kosten van de woningontruiming. Waar we hoeveel voor geven kunnen we enkel bepalen bij het bekijken van de inboedel.
Wij geven een compensatie voor spullen die goed verkoopbaar zijn. Dit doen we als extra service en om een deel van de kosten die we maken te dekken. Door deze compensatie voor deze spullen heeft u een lagere factuur en kunnen wij onze kosten dekken. Een ander voordeel is dat u de spullen niet zelf hoeft de verkopen. Hierdoor bespaard u tijd, verkoopkosten en moeite.
Soms geven we ook een verzamelcompensatie voor spullen uit het middensegment. De meeste huisraad en meubels uit het middensegment die ook wel gedateerd en lastig te slijten zijn te noemen proberen we wel een tweede leven te gunnen door ze via onze partners af te voeren. De overige spullen worden gescheiden afgevoerd naar een afvalverwerker. De gescheiden spullen worden opnieuw gebruikt als grondstof.
Soms wilt u de huisraad en meubels zelf houden of zelf verkopen. Als u deze spullen van waarde heeft kunt u er ook voor kiezen om ze naar een andere locatie te brengen. Wij kunnen dit eventueel voor u uitvoeren. Soms kiest men voor het tijdelijk opslaan van de spullen. Bij u en bij de leeg te maken woning ligt altijd een selfstorage in de buurt. Het is wel zo dat het niet verstandig is om deze voor lange tijd te huren, omdat het dan erg duur wordt.
Als u vragen heeft over de compensatieregeling of u wilt meer informatie over iets anders neem dan gerust contact met ons op. Dit kan telefonisch, maar ook per contactformulier of email.
Wat we in elk geval niet doen is alles in een afvalcontainer te deponeren. Deze werkwijze staan wij niet achter. Het is weliswaar gemakkelijker, maar niet goedkoper. Wij doen namelijk veel moeite om spullen die nog bruikbaar zijn een nieuwe leven te geven. Gelukkig is dat mogelijk omdat we veel goede partners hebben die ons hierbij ondersteunen.
Uiteraard zijn er ook spullen die niet meer geëigend zijn voor hergebruik. Hieronder zijn ook meubels en huisraad die in wezen nog goed zijn, maar eigenlijk niemand meer wil hebben en/of gebruiken. In dat geval worden de spullen op een gescheiden en nette wijze afgevoerd.
Spullen die echt niet meer bruikbaar zijn worden gescheiden afgevoerd naar een afvalverwerker. Doordat ze gescheiden worden afgevoerd worden de spullen gebruikt als grondstof voor nieuwe spullen. Met andere woorden niet alles wordt in een restafval container gedeponeerd, waardoor alles in een hoogoven wordt verbrand. Soms worden spullen uit de restafval berg nog voor een deel gescheiden, maar vaak eindigen ze in de hoogoven.
Meubels en huisraad, waarvoor wij hergebruik bevorderen wordt aan partners overhandigd die de spullen bij de juiste mensen die ze goed kunnen gebruiken proberen te plaatsen. Dit zijn mensen die onder de armoedegrens over net daarboven leven. Zij kunnen vaak geen nieuwe meubels en huisraad kopen en zijn erg blij met de giften.
Er zijn ook spullen die zelfs naar tweede- of derdewereld landen gaan. Zo moet je denken aan kleding. Wij gooien enorm veel kleding weg per jaar. Deze kleding wordt ingezameld door bedrijven die daarin gespecialiseerd zijn. Niet bij iedereen is bekend dat de kleding zeer goed gescheiden wordt. Niet alleen op maat en soort, maar ook op afzetmarkt. Met andere woorden spullen worden gesorteerd voor geschikte afzetmarkten. Zo komt veel kleding bij mensen terecht die deze goed kunnen gebruiken. De kleding wordt o.a. gedoneerd aan de armste mensen op aarde. Er zijn ook organisaties, zoals reshare van het leger des heils die kleding inzamelen en weer verkopen en weggeven. Vaak zelfs in eigen land. Iedereen kan deze kleren kopen, maar ze helpen vooral de minima hiermee en de opbrengst ondersteund met goede doelen.
Bij reshare werken mensen die een afstand tot de arbeidsmarkt hebben. Dat is al een goed doel an sich. Met de opbrengst van de kleding ondersteunen ze ook allerlei goede doelen in binnen- en buitenland. Enkele van die projecten zijn hulp bij rampen (waar ook textiel, zoals dekens wordt geleverd) en daklozenopvang.
Zo kunt zien dat kleding van een overleden persoon die wij ook heel vaak aan vaak aan reshare doneren een zeer goede bijdrage levert aan talloze goede doelen.
De samenwerking die wij hebben met partners in de regio zorgen ervoor dat wij kostenefficiënter kunnen werken. Daarnaast kunnen we ervoor zorgen dat bepaalde spullen die nog bruikbaar hergebruikt worden. Veel mensen vinden het belangrijk dat de spullen van bijvoorbeeld hun overleden familielid niet allemaal in een afvalcontainer belanden.
Zo geven wij boeken & platen af bij een organisatie in Zuid- en Noord-Limburg. Zij zamelen boeken in en af en toe organiseren ze een boeken- en platenbeurs. De opbrengst wordt gebruikt voor allerhande projecten voor het goede doel.
Het verloop van een woningontruiming in Heerlen begint met het maken van een afspraak tot een bezichtiging. Tijdens de bezichtiging bespreken we alle werkzaamheden die uitgevoerd dienen te worden tijdens de woning ontruiming. Wij inventariseren de gehele boedel en roerende zaken. Ook bespreken we de eventuele extra werkzaamheden die uitgevoerd dienen de worden na de boedelruiming, zodat de woning oplevergereed is voor overhandiging aan de verhuurder of om deze in de verkoop te plaatsen. Wij maken meestal na goedkeuring van u ook foto’s van de boedel. Niet alleen kunnen we dan goed inschatten wat het volume van de spullen gaat die we moeten afvoeren, maar ook de spullen waarvoor we een compensatie kunnen geven.
Na de bezichtiging sturen we een voorstel. Dit voorstel ook wel offerte genoemd is gratis en vrijblijvend. Een bezichtiging overigens ook gratis.
Als u akkoord gaat maken we een afspraak voor welke dag de werkzaamheden worden uitgevoerd.
Wij komen de dag dat de werkzaamheden uitvoeren komen we op het afgesproken tijdstip. U of iemand die u hiervoor heeft aangewezen komt de deur openen, zodat wij direct van start kunnen gaan. Eventuele zaken die nog besproken moeten worden of u misschien wilt bespreken kunnen dan ook plaatsvinden. Het is ook mogelijk dat wij de sleutel van de woning eerst ergens ophalen. Soms wordt de sleutel ook naar ons toe gestuurd. Na de het verrichten van het werk sturen we deze dan weer op of leveren hem ergens af.
Voor de veiligheid en verloop van het werk is het verstandig dat u elders verblijft. U kunt rustig u gang gaan en andere dingen doen. Uiteraard kunt u altijd een kijkje komen nemen. Wij wisselen ook altijd de telefoonnummers uit, zodat we elkaar kunnen bereiken. Soms hebben we vragen en dan is het handig als we dit telefonisch kunnen stellen.
Soms blijft de opdrachtgever in de woning aanwezig om zelf bepaalde werkzaamheden te verrichten. In dit soort gevallen is maken we altijd duidelijk afspraken, zodat we de veiligheid kunnen waarborgen.
Nadat de huisontruiming op zijn einde loopt nemen we contact met u op en komt u naar de woning toe. We lopen samen de woning door om alle vertrekken te controleren op eventuele vergeten meubels en huisraad. Ook controleren of eventuele andere werkzaamheden zijn juist zijn verricht. Mocht u aanwezig zijn gedurende de werkzaamheden dan wordt u vanzelf geattendeerd op het einde van de werkzaamheden.
Als er andere afspraken zijn gemaakt, zoals het afgeven van de sleutel van de woning op een andere locatie dan volgen we die op.
Aangezien we maatwerk leveren verloopt een woningontruiming mogelijk anders. Hierover maken we van tevoren duidelijke afspraken die we zo ook opvolgen.
In de video worden voorbeeld getoond van verschillende werkzaamheden die voor kunnen komen bij een ontruiming
Als een woning verkocht is dan moet deze vaak nog leeggemaakt worden. Vaak worden woningen gemeubileerd te koop gezet, zodat deze zich gemakkelijker verkoopt. Soms is het ook verstandig, zodat de woning er niet langdurig onbewoond uitziet. Dit doet men vaak als het slecht gaat met de woningmarkt.
Er zijn ook tijden dat er verwacht wordt dat de woningmarkt een opsodemieter krijgt. In dit soort gevallen wordt de woning ook vaak direct in de verkoop geplaatst, zodat er geen tijd verloren gaat.
Wij ontruimen woning vaak ook in twee fases. Eerst de overtollige meubels en huisraad verwijderen, zodat de woning er netjes uitziet voor de verkoop. Na verkoop wordt dan de gehele woning leeggemaakt. Dit is dat fase twee. Deze laatste fase is erg belangrijk om goed uit te voeren. De makelaar maakt namelijk een lijst met roerende zaken op. De woning moet volgens de lijst opgeleverd worden.
Uiteraard moet de woning ook schoon en netjes afgeleverd worden. Dit betekent dat de woning ook wel eens schoongemaakt moet worden. Naast boedelruiming kunt u het schoonmaken van de woning ook aan ons overlaten.
Moet u een spoedontruiming uitvoeren in Heerlen? Dan is het verstandig om snel te handelen. Voert u dit zelf uit houd dan rekening met de opleverdatum en maak een plan.
In de meeste gevallen bent u hier gekomen om een ontruimer in te huren voor de spoedontruiming in Heerlen voor u uit te voeren. In dat geval is het verstandig om snel via telefoon of email contact op te nemen.
Wij kunnen een spoedontruiming op korte termijn uitvoeren, omdat we in de buurt zitten. Wij zijn een regionaal bedrijf dat snel kan handelen. We hebben allerhande partijen die ons helpen bij het afvoeren van spullen.
Zo kunnen we spullen vaak nog hergebruikt worden. Ook spullen die niet interessant genoeg zijn om een compensatie voor te geven kunnen we in elk geval een nieuwe plek geven door deze bij onze partners af te leveren. Dit zijn spullen die gedateerd zijn en een hele kleine markt voor is.
Andere werkzaamheden die noodzakelijk zijn om een woning op te leveren kunnen we ook uitvoeren. Dit zijn zaken, zoals een vloer verwijderen of raamvitrage weghalen.
De woningontruimingen vinden plaats in een woning van een overleden persoon. Het zal u dan ook niet vreemd in oren klinken dat wij vaak ingehuurd worden door nabestaanden woning willen laten ontruimen na het overlijden van een familielid.
Een woning leegmaken van een overleden familielid is niet gemakkelijk. Zeker niet als de nabestaanden de kinderen zijn. Het is meestal een zware last. Niet enkel fysiek, maar zeker ook emotioneel. Het is daarom ook verstandig om een goed plan te maken.
Begin met het verwijderen van spullen waar u zelf veel emotionele waarde aan hecht. Vergeet ook niet de echte waardevolle spullen.
Denk bijvoorbeeld ook aan sieraden. Veel mensen hechten hier emotionele waarde aan, maar sommige mensen ook niet. In het laatste geval is het interessant om de sieraden te controleren of ze van een edelmetaal zijn gemaakt, zoals goud. Als het goud is kunt u het namelijk verkopen als sloopgoud. Soms is het sieraad wel meer waard dan alleen de sloopgoudwaarde. Het is dus verstandig om dit goed te controleren. Een gouden ring van enkele grammen kan al gauw 80 tot 100 euro waard zijn. U hoeft deze enkel in te leveren bij een goudopkoper.
Nadat u de spullen met waarde uit de woning heeft geruimd staan er vaak nog veel spullen. U kunt hiervoor een ontruimingsdienst, zoals wij inhuren. Wij komen de woning van de overleden persoon bezichtigen en doen daarna een voorstel.
Het bezichtigen en het afgeven van een offerte is geheel gratis en vrijblijvend. U kunt daarna kiezen of u ons wilt inhuren of niet.
Neem gerust een contact met ons op om de huisontruiming waar u mee te maken heeft te bespreken. Dit kan zowel telefonisch als per contactformulier.
Een woning van een overleden persoon heeft vaak een grondige schoonmaak nodig. Vaak komt dit omdat de overleden persoon langere tijd, soms zelfs jaren ziek is geweest en de huishoudelijke taken niet goed heeft kunnen uitvoeren. Ook oudere mensen kunnen het huishouden vaak niet meer voldoende bijhouden. Dit is heel normaal en hoeft niemand zich voor te generen. Zeker niet bij ons. Vaak is er ook hulp bij het huishouden, maar die beperken zich tot de nodige huishoudelijk taken.
Dit is overigens niet bij elk huishouden aan de orde, maar daar waar dat wel voorkomt is het bij de woningverlating een must om de woning schoon te maken na woningverlating.
Schoonmaken kan met het beste doen, nadat de boedelruiming heeft plaatsgevonden. Dit vergemakkelijkt het schoonmaken van de gehele woning.
Na de boedelruiming kan het namelijk ook voorkomen dat er opnieuw gepoetst moet worden. Opdrachtgevers doen dit vaak zelf. Poetsen is namelijk relatief licht werk en men bespaart dan op de kosten.
In het geval dat u geen mogelijkheid heeft om de woning na overlijden zelf schoon te maken of u wilt gewoonweg iemand hiervoor inhuren dan kunt ons hiervoor inschakelen. Wij kunnen de woningontruiming uitvoeren en vervolgens de woning voor u schoonmaken.
U kunt ons ook gewoon inhuren om enkel een alleen de woning schoon te maken. Onze dienstverlening kan namelijk opgesplitst worden. Zo kunt zelf het een doen en ons in huren voor het ander.
Wij leveren maatwerk! Daardoor kunnen wij alle type woningontruimingen uitvoeren. Toch zijn er enkele ontruimingsvarianten die we een naam hebben gegeven. Zo weten wij hoe we moeten handelen van A tot Z en u weet u dat u ons daarvoor kunt inschakelen.
Een ontruimingsvariant is bijvoorbeeld een spoedontruiming. Als u ons benadert voor een spoedontruiming dan staan we direct in de startblokken om te kijken hoe we snel mogelijk voor u kunnen handelen. Zo is het in dit geval belangrijk dat we direct met elkaar communiceren om snel zaken in gang te zetten. Dit betekent niet dat u niet eerst bij ons kunt navragen wat de kosten zijn. Ook bent u niet direct gebonden aan ons, maar we zorgen ervoor dat u snel een voorstel krijgt.
Andere typen ontruimingen kunt u in de volgende paragrafen vinden.
Een huisontruiming is niet meer of minder dan een woningontruiming. Vaak komen mensen bij ons terecht als ze opzoek zijn naar een huisontruimer. Wij prefereren het woord woningontruiming, maar in essentie is het hetzelfde als huisontruiming.
Heeft u een huisontruiming welke uitgevoerd dient te worden dan kunt u een ontruimer, zoals wij inschakelen. Uiteraard kunt u de ontruiming ook zelf uitvoeren, maar het is misschien interessant om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen. Een woningontruimer biedt namelijk enkele voordelen.
Voor mensen die zelf niet de mogelijkheid hebben om een woning leeg te maken is het sowieso aan te raden om een ontruimer in te huren. Zeker als de huur doorloopt of het voor welke reden dan ook een koopwoning snel in de verkoop geplaatst moet worden. Soms is het zo dat de huizenmarkt een verwachte achteruitgang krijgt. Dan is het verstandig om de woning snel in de verkoopt te zetten.
Er zijn ook mensen die niet weten waar ze met de spullen heen moeten. Een woningontruimer zorgt ervoor dat de spullen worden afgevoerd naar partijen die er weer voor zorgen dat de spullen bij minder bedeelden terecht komen. Andere spullen worden dan weer afgevoerd naar een afvalverwerker. Dit zijn spullen gezien kunnen worden als afval. Wel gebeurt dit gescheiden, zodat de spullen gebruikt worden als grondstof.
Neem gewoon eens contact op om uw huisontruiming te bespreken. Dit kan telefonisch als ook per email.
Wilt u een hiervoor een ontruimer inhuren? Bel of mail dan voor advies en GRATIS offerte.
offerte aanvragen of bel 077 851 11 13Als je over een boedelruiming spreekt dan spreek je over het weghalen van een gehele of gedeeltelijke boedel uit een woning. Als je een boedelruiming verricht in Heerlen dan is dit in wezen niet anders dan in een andere gemeente. Als inwoner van Heerlen heb je wel het voordeel dat je voor 10 euro per keer spullen kunt storten bij RD4. Dit is niet in elke gemeente van Limburg zo. Ook is het voor een inwoner van Heerlen relatief goedkoop om te storten, omdat je in wezen zoveel spullen in een keer mag brengen als je meer kunt nemen. De prijs blijft 10 euro. Het nadeel is dat je spullen moet kunnen vervoeren. Een ander nadeel is dat alles gescheiden aangeleverd moet worden.
Als u de boedelruiming zelf niet kunt uitvoeren dan kun je gebruik maken van een woningontruimer, zoals wij. U kunt ons inhuren om alle boedel uit de woning te halen. Wij kunnen uiteraard ook andere panden of delen van een pand ontruimen.
Omdat wij totaaloplossing willen leveren hebben we allerhande diensten ontwikkeld die bij woningverlating uitgevoerd moeten worden. Wil je zelf de boedelruiming doen, maar ons de woning laten schoonmaken dan kan dit. Het kan uiteraard ook andersom.
Neem gewoon contact met ons op om uw klus eens te bespreken. Bellen is sneller, maar u kunt ook gebruik maken van het contactformulier.
Bij het verlaten van een woning gaat het niet enkel om inboedel ontruimen, maar ook om de woning oplevergereed te maken. Soms hoeft er niet veel anders te gebeuren dan de boedel te ontruimen, maar soms moeten ook herstelwerkzaamheden gedaan worden, zodat de woning terug in originele staat wordt gemaakt.
Het gewoonweg ontruimen van een inboedel noemen we eigenlijk een boedelruiming. Het is maar hoe je het wil noemen.
Als u zelf de inboedel niet wil ontruimen dan kunnen wij dit eventueel voor u doen.
Neem gewoon eens contact op om uw boedelruiming te bespreken. Mogelijk kunnen we u helpen met het project. Een offerte opmaken is gratis en vrijblijvend.
Wij kopen ook wel eens inboedel op. Dit doen we in combinatie met een opdracht tot woningontruiming. De vergoeding voor de inboedel wordt in mindering gebracht op de kosten van de opdracht.
Bepaalde spullen hebben waarde en kunnen nog goed verkocht worden. Dit kunt u overigens ook zelf doen. De opbrengst zal dan hoger zijn dan als wij bepaald inboedel opkopen. De reden hiervoor is dat wij verkoopkosten en de risico’s op ons nemen. Stel wij schatten een wasmachine op een verkoopwaarde van 100 euro dan geven wij meestal 80 euro hiervoor. Daarna moeten we de wasmachine opslaan en verkopen. Hieraan zijn kosten verbonden. Het risico is dat de wasmachine mogelijk niet meer goed werkt of tijdens transport en handeling kapot gaat.
Soms geven we ook een gewaagde compensatie voor overige spullen, waarvan we niet weten of ze nog überhaupt iets of genoeg opbrengen om onze kosten te dekken. Dit noemen we een paraplu compensatie. Of daar nog waarde aan te ontlenen valt, zodat onze kosten worden gedekt is de vraag. Het kan meevallen en tegenvallen. Spullen waar we een paraplu compensatie voor geven gaan naar onze partners die elk gespecialiseerd zijn in opkopen van bepaalde spullen.
De voordelen van het verkopen van inboedel aan ons is dat u er zelf geen zorgen meer over heeft. U hoeft ze namelijk niet te verkopen, waardoor u telkens mensen over de vloer krijgt in een onbewoonde woning.
Soms kiezen mensen ervoor om de spullen thuis op te slaan en te verkopen. In het geval u genoeg opslagruimte heeft en ook zin heeft om alles verkopen dan moedigen we dat enkel aan.
Wilt u de inboedel zelf verkopen of houden, maar u heeft geen opslagruimte dan kunt u er ook voor kiezen om de boedel tijdelijk op te slaan bij een selfstorage bedrijf. Het is wel verstandig om een goed plan te maken, zodat u snel de boedel weer uit deze tijdelijke opslag verwijderd. De kosten voor een opslagruimte zijn namelijk niet laag.
Als u een deel of misschien wel de gehele boedel wil opslaan dan kunt u gebruik maken van een selfstorage bedrijf. Dit is snel en gemakkelijk en meestal dekt uw boedelverzekering het risico op diefstal, brand en schade. Het is wel verstandig om dit even na te gaan.
Wij kunnen de boedel of een deel van de boedel voor u naar de opslagunit verhuizen.
In Heerlen zijn enkele bedrijven die deze service aanbieden, waaronder storagebox en shurgard. Beide liggen binnen de gemeente Heerlen, maar zo zijn er nog veel meer bedrijven. Het is verstandig om zelf onderzoek te doen naar dit soort bedrijven, zodat u weet wat de voorwaarden & de hoogte van de kosten zijn.
De inboedel opslag service, waarbij wij meestal een deel van de boedel verhuizen is meestal een combinatie van boedelruiming en verhuizing.
Als u te maken heeft met een huishoudensopheffing in een huurwoning dan moet deze opgeleverd worden volgens de in het huurcontract vastgelegde voorwaarden. Soms houden die voorwaarden in dat u tijdens het huren ook de woning mag veranderen. Als u na 1 augustus 2003 veranderingen heeft aangebracht die gemeld en goedgekeurd zijn dan hoeft u deze niet meer weg te halen aan het einde van de huurperiode. Als het huurcontract daarvoor is aangegaan dan mag de verhuurder eisen om de woning in originele staat terug te brengen.
Het komt regelmatig voor dat wij naast een woningontruiming ook herstelwerkzaamheden moeten verrichten. Dit zijn vaak voorkomende herstelwerkzaamheden, zoals vloerverwijdering. Hieronder een overzicht van herstelwerk:
Voorbeelden van herstelwerk:
Ook voor koopwoningen kunnen wij (herstel) werk verrichten. Soms is het namelijk wenselijk om een woning in een bepaalde conditie te brengen, zodat deze beter in de markt gezet kan worden.
Zoals u zich kunt voorstellen komt het regelmatig voor dat na een huishoudopheffing een woning schoongemaakt moet worden. Dit betekent dat we naast woningontruiming en bezemschoon maken de woning ook schoonmaken.
Het schoonmaken van een woning kan een zware klus zijn. Sowieso is het meestal een flinke klus om een hele woning schoon te maken. Het is gemakkelijker, omdat de woning leeg is.
U kunt ons inhuren om naast de woningontruiming de woning geheel schoon te maken. U kunt dit uiteraard ook zelf doen en ons bijvoorbeeld alleen in te huren voor een het leegmaken van de woning.
Wij zijn snel ter plekke en kunnen een ontruiming op korte termijn uitvoeren in Heerlen.
Bel 077 851 11 13 of
Een woningverlating heeft verschillende redenen. Een van die redenen is een verhuizing van een reguliere woning naar een seniorenwoning of zorgkamer. In dat geval gaat er meestal maar een deel mee naar de nieuwe kleinere woning. De restboedel moet dan ontruimt worden uit de oude woning.
Dit type verhuizing noemen we een seniorenverhuizing. Deze service is de laatste jaren door de flinke vergrijzing in ons land steeds populairder geworden. Bij een seniorenverhuizing wordt ook rekening gehouden met degen die verhuisd.
Een van de meest belangrijke zaken is timing. Een senior die ook zorgbehoevend is namelijk minder flexibel. De dag van verhuizing is al stressvol genoeg en als het bed niet klaarstaat dezelfde avond op de nieuwe locatie dan is dat wel een probleem.
Als u ons inhuurt dan nemen we alles met u door, zodat we begrijpen wat u situatie is en hoe we onze werk daarop aanpassen. Zo kunt u met een gerust hart verhuizen.
Nadat we de verhuizing hebben uitgevoerd gaan we de oude woning leegruimen en eventueel herstellen, zodat deze op een juiste manier wordt opgeleverd.
Neem gewoon eens contact met ons op om uw situatie te bespreken.
Een zorgkamer moet pijlsnel ontruimt worden. Dit is in principe minder lastig dan gewone woningen, omdat er meestal veel minder inboedel in staat. Door de korte termijn waarop de zorgwoning opgeleverd moet worden is het verstandig om snel te handelen.
U kunt dit uiteraard zelf uitvoeren, maar soms is het voor wat voor reden dan ook verstandig om iemand in te huren. Als u van mening bent dat u iemand nodig heeft die dit voor u kan ontzorgen dan kunt u ons eventueel inschakelen.
Wij kunnen een zorgkamer ontruiming meestal zeer snel uitvoeren. Meestal kunnen we aan de hand van een gesprek en foto’s van de inboedel al een voorstel doen. Met andere woorden we hoeven niet per se de zorgkamer te bezichtigen.
Als u zelf niet in gelegenheid bent om aanwezig te zijn tijdens de ontruiming dan kunt u bij het personeel van het zorgcomplex aangeven dat wij komen ruimen. Althans in de meeste gevallen is dit mogelijk.
Neem gewoon eens contact op met ons om uw situatie te bespreken. Misschien kunnen we iets voor u betekenen.
Normaal gesproken moet men bij het verlaten van een woning de woning bezemschoon opleveren. Met andere woorden moet deze stof en vuilvrij zijn. In feite moet de woning ook relatief schoon zijn. Uiteraard hoeft de woning niet te blinken, maar hij mag ook niet vies opgeleverd worden.
Het bezemschoon opleveren van een woning is een veel voorkomende term die verhuurders gebruiken. De interpretatie van bezemschoon kunt u terugvinden in de voorwaarden van het huurcontract. Uiteraard komt de verhuurder de woning ook nog even voor de oplevering controleren en geeft aan wat er moet gebeuren. Tijdens de bezichtiging wordt duidelijk wat hij hieronder verstaat.
Bij een koopwoning levert u de woning vaak ook schoon op, maar dat wordt meestal geregeld in het koopcontract. De makelaar zal u ook hierin begeleiden.
Onze kernactiviteit is het geheel leegmaken van woningen. Uiteraard doen we ook deel ontruimingen en de daarbij horende extra diensten, maar we kregen in de loop der jaren ook vragen om te helpen bij het opruimen van woningen in Heerlen.
Derhalve bieden we deze service nu standaard aan. Ondersteuning bij opruimen is nu een veel voorkomende opdracht die we regelmatig uitvoeren.
Waarom mensen ons inhuren is relatief goed te verklaren. Vaak weten ze zelf niet hoe ze moeten beginnen de spullen op te ruimen. Daarnaast moeten de spullen ook vervoerd naar een afvalverwerker.
Voor sommige mensen is het extra lastig, omdat het een dergelijke klus emotioneel zwaar is. Als anderen het uitvoeren dan gaat het gemakkelijker.
Als u twijfelt neem dan gewoon eens contact op. U moet zich voorstellen als de spullen die mensen vaak zelf ook omschrijven als “rommel” weg is dan bent u het snel vergeten en kunt u de ruimte eindelijk weer gebruiken waar deze voor bedoelt is of wat u hiervoor gepland heeft.
Een van de meest voorkomende ruimtes die gebruikt wordt voor het opslaan van spullen die men niet meer nodig heeft is de zolder. Het opruimen van een zolder is een klus die niet altijd even gemakkelijk is. Zeker als er geen vaste trap naar de zolder is wordt de klus als lastiger.
Het komt regelmatig voor dat mensen de zolder zo vol gestopt hebben met spullen dat ze op een gegeven moment realiseren dat er veel spullen staan die ze en niet meer gebruiken en in de weg staan. In principe staan ze niet fysiek in de weg, maar het gaat meer om het idee dat er zoveel spullen staan. Deze spullen moeten toch een keer weg, want het laatste wat je wil is dat je dit moet doen bij woningverlating. Dan wordt de verlating of verhuizing een extra zware klus.
Een andere reden om de zolder op te ruimen is om deze leeg te maken voor een ander doeleind. Zo willen mensen de zolder vaak gebruiken als extra ruimte voor bijvoorbeeld een hobbykamer of zelfs een extra slaapkamer.
Het voorkomen van veel spullen in een opslagruimte, zoals de zolder is beter dan dat je het achteraf moet opruimen. Want zeg nu eens zelf. Weet u precies wat er op de zolder staat? En weet u of u het nog gebruikt of dat het zelfs enige waarde heeft? Nee? Dan is het verstandig om eens een plan te maken om deze leeg te maken. Begin met de zolder te bezoeken en kijk eens rond wat u zeker wel en wat u zeker niet meer nodig heeft. Als er ruimte is maar dan hoeken. In de ene hoek de spullen die zeker blijven, zoals bijv. kerstspullen en de andere hoe spullen die zeker weg gaan. Deze laatste kunt u ook weer verdelen in verkoopbaar, bruikbaar en afval. Verkoopbare spullen verkoopt u via marktplaats en bruikbare spullen geeft u af of brengt u naar de kringloopwinkel. Afval voert u af naar de milieustraat of laat u afhalen door een woning ontruimer.
Als u alles heeft geïnventariseerd dan kunt u de bruikbare spullen en afval laten weghalen door een woningontruimer. U kunt de spullen zelfs op de zolder laten staan. Mogelijk kunt u ook goed verkoopbare spullen aanbieden. Mogelijk krijg u hier een compensatie voor.
Wilt u de zolderopruiming uit besteden dan kunt u dit bij ons doen. Neem gerust eens contact op dan kunnen we uw situatie bespreken. Mogelijk komen we dan tot een overeenkomst waar u tevreden mee bent.
De schuur of garage is eigenlijk een zelfde ruimte als de zolder. Het enige verschil is dat u de zolder minder hard nodig heeft in de regel dan een schuur of een garage. Sommige mensen hebben vaak zoveel spullen in de schuur of garage opgeslagen dat het stallen van fietsen en andere voertuigen bijna niet meer mogelijk is. Het beste is om een schuur of garage te gebruiken waar deze voor dienen en voor een beetje opslag en/of voorraad. Dit moet echter goed bijgehouden worden, zodat er geen wildgroei ontstaat van allerhande nutteloze spullen.
Een opgeruimde omgeving is ook een opgeruimd hoofd. En dat is waar! Het probleem dat veel mensen ervaren is dat de volle schuur of garage constant aan hun knaagt. Dat knagen is een ongemakkelijk gevoel waar je met tijd en wijlen veel last van kunt ervaren. Het is daarom ook aan te raden om ook een keer per jaar een grote schoonmaak te houden, waarbij u alles wat overbodig is weghaalt. De grote schoonmaak is wel echt iets wat vroeger veel gebeurde. Nu doen mensen dat minder snel, maar het is toch goed om er een gewoonte van te maken. Zo blijft u optimaal genieten van uw schuur en/of garage, maar eigenlijk bevordert het het woongenot. Beter is nog om niet te veel “troep” te maken, zodat ook een grote schoonmaak geen overdreven grote klus wordt.
Als de rommel te veel is geworden en u heeft niet de mogelijkheid om de schuur of garage zelf te ruimen dan kunt u altijd in contact treden met een woningontruimer.
Een woningontruimer kost geld, maar het voordeel is dat de opruiming geheel uit uw handen wordt genomen. U heeft er geen omkijken naar. Neem gerust eens contact op als u twijfelt of gewoon nog wat vragen heeft. Bel gewoon of stuur een bericht.
Als u de huur opzegt denkt u vaak aan het leegruimen van de woning. Soms gaat u verhuizen en dan plant u wat er allemaal uit de woning meegenomen moet worden. Vaak vergeten mensen de tuin. Ook de tuin moet opgeleverd worden volgens de voorwaarden van het huurcontract. Om dit snel inzichtelijk te krijgen is het verstandig om de verhuurder te laten komen. Deze kan aangeven wat er precies moet gebeuren.
Naast het leegruimen van de tuin moet deze ook netjes opgeleverd worden. Met andere woorden moete struiken gesnoeid worden en onkruid verwijderd worden. Daarnaast moeten eigen gebouwen een overige bouwsels, zoals een afdak soms ook verwijderd worden. Dit moet als de verhuurder dit eist en u dit niet officieel heeft geregeld met hem op het moment dat u deze veranderingen ging bouwen.
Als u een koopwoning heeft is dit een ander verhaal. Toch wil de nieuwe koper vaak dat alle roerende zaken op enkele dingen na misschien weggehaald worden. Dit regelt de makelaar vaak ook zonder u te raadplegen. Zo moeten meestal potjes en plantenbakken op zijn minst verwijderd worden. Als u een woning te koop zet is het misschien verstandig om dit al te doen. Als u zelf iets gebouwd heeft waarvan de makelaar denkt dat dit niet in goede aarde valt dan zal hij dat sowieso wel aangeven. Soms verkoopt hij de woning met het bericht dat het bouwsel weggehaald wordt bij oplevering. In alle gevallen is het verstandig om de tuin al van te voren leeg te halen. Zo voorkomt u dat u op het laatste moment nog veel zaken moet regelen. Een tuin ziet er overigens vaak leger uit dan dat er daadwerkelijk aan spullen staat. Dit is uiteraard niet bij alle tuinen zo, maar het moet wel even gezegd worden. Bekijk uw tuin een echt. Wat staat er allemaal en wat denkt u dat er weg moet. Mogelijk schrikt u een beetje van de hoeveelheid.
Als een woning langer te koop staat dan moet deze ook af en toe onderhouden worden. U wilt namelijk niet dat een potentiële koper een verwilderde tuin aantreft. Het is dan ook verstandig om de woning snel leeg te maken en deze en de tuin netjes te maken en meteen in de verkoop te plaatsen. Zo voorkomt u dat u telkens naar de leegstaande woning moet om controles uit te voeren en de tuin te onderhouden.
Wilt u de tuin leeg laten halen en/of tuinonderhoud laten plegen neem dan gerust contact met ons op. Wij bespreken dat rustig uw situatie en kunnen u eventueel ook advies geven.
Het komt regelmatig voor dat wij ingehuurd worden voor een bedrijfsontruiming in Heerlen. Dit betreft allerhande type bedrijfspanden, waaronder winkels, magazijnen en werkplaatsen. Wij ontruimen in de regel alle soorten bedrijfspanden.
De vraag is de laatste jaren in vlucht toegenomen. Dit heeft te maken met verandering van de maatschappij. Ging een concept vroeger tientallen jaren mee, verandert dit in de huidige tijd met de wind. Zo heeft het internet veel veranderd voor de detailhandel. Door het internet en de automatisering worden markten flink opgeschud. Zo is zijn tussen 2007 en 2015 binnenlandse drukkerijen gehalveerd. Niet alleen hebben we steeds betere printers, waardoor we zelf de gekste dingen kunnen printen, maar ook zijn er online aanbieders die het en gemakkelijker en goedkoper maken. Deze disruptieve innovaties schudden de markt goed op en daardoor lopen bepaalde bedrijven die vaak tientallen jaren oud zijn op zijn einde.
Andere redenen zijn de vrije markt economie, waardoor er veel meer concurrentie is gekomen. Zo staat de lokale drogist ook onder druk van grote winkelketens die zo heftig concurreren dat deze bedrijven het hoofd niet meer boven water houden. Soms zijn de oudere bedrijven wel enigszins bestand tegen deze klappen, maar opvolgers zijn er over het algemeen weinig.
Door e-commerce en enkele crisissen is er ook meer leegstand gekomen in winkelgebieden in o.a. Heerlen. Daar komt bij dat Heerlen en Zuid-Limburg flink vergrijst en deze regio ook nog eens leegloopt. Veel jongeren gaan studeren in andere delen van het land en blijven daar dan wonen.
Dit alles heeft als gevolg dat er steeds meer vraag is naar bedrijfsontruimingen.
Wij kunnen u helpen met het leegruimen van uw bedrijfspand. Naast ontruimen van het winkelpand kunnen wij ook demonteren, stippen en slopen.
Heeft u een bedrijfspand dat leeggehaald moet worden neem dan gewoon eens contact op. Dan kunnen we uw situatie eens rustig bespreken. In sommige gevallen kunnen wij ook “incourante “ voorraad overnemen. Wij hebben ook contacten die mogelijk de spullen willen overkopen.
Wij zijn snel ter plekke en kunnen een ontruiming op korte termijn uitvoeren.
Bel 077 851 11 13 of
Wij bieden een totaaloplossing, waardoor we iedere ontruiming kunnen uitvoeren. Aangezien we alle onderdelen van een ruiming kunnen uitvoeren kunnen we ook enkel een onderdeel uitvoeren. Dit zijn zaken die naast woningontruiming worden aangeboden. Derhalve noemen we dit afzonderlijke en extra diensten.
Zo kunnen we bijvoorbeeld bepaalde klussen uitvoeren die niet per se bij een woningverlating alleen uitgevoerd worden. Wij zijn weliswaar gericht op alles omtrent woningverlating, maar dat betekent niet dat we deze klussen ook kunnen uitvoeren bij andere situaties. Of u nu met een woning- of pandverlating te maken heeft of niet kunt u ons inhuren voor dergelijke extra diensten. Een voorbeeld hiervan is vloerverwijdering of een hennepplantage na ontmanteling door de politie demonteren en leegruimen.
Het ontruimen van een hennepplantage is een delicate en specialistische aangelegenheid. Allereerst is het belangrijk om geen extra schade aan te richten bij het “verder” verwijderen van delen van de plantage. Zo zijn er vaak elementen van de plantage bevestigd aan de woning, zoals een afzuiging en de bijhorende slangen.
Extra schade betekent meer herstelwerk, waardoor de kosten omhoog gaan.
Wij kunnen veel van dit herstelwerk doen. Dit is afhankelijk van hoe de plantage is gebouwd. Soms is de schade zo enorm dat er specialistischere bedrijven aan te pas moeten komen. Als voorbeeld: Als muren eruit gesloopt zijn om een grotere ruimte te maken dan is het een klus voor een bouwbedrijf of metselaar.
Heeft u een ontmantelde plantage welke weggenomen moet worden en wilt u hier een specialist voor inhuren dan kunt u eens contact met ons opnemen. We kunnen uw situatie bespreken en vervolgens eventueel de situatie bekijken door de ontmantelde wietplantage te bezoeken.
Neem gewoon contact op via telefoon of email.
Het ruimen van een archief kan plaatsvinden in veel verschillende situaties. Niet alleen bij een verhuizing of verlating van pand. Het kan ook voorkomen dat het archief tussendoor leeggeruimd moet worden. Aangezien wij ook woningen, panden opruimen doen wij ook archieven leegmaken of opruimen.
Het leegruimen of opruimen van archieven kan een flinke klus zijn. Het is fysiek zwaar, maar het is ook nog eens belangrijk dat er volgens plan wordt gewerkt. Dit weerhoudt veel bedrijven om een derde partij in te huren. Zolang het duidelijk is wat er moet gebeuren kunnen wij volgens een strikt plan werken. Uiteraard moet u zelf een archivaris aanwijzen die verantwoordelijk is voor welke documenten weg mogen en welke moeten blijven.
Ook het verhuizen van een archief valt binnen onze mogelijkheden. Als u zelf niet genoeg FTE vrij kunt maken om deze klus te klaren of u werkt met een deadline en heeft mankracht nodig om de klus op tijd te klaren dan kunt ons hiervoor inhuren.
We worden soms zelfs ingehuurd om binnenshuis een verhuizing te doen. Dit betekent dat we complete kantoorruimtes ombouwen. Hierbij demonteren, verplaatsen en bouwen kantoormeubilair weer op.
Neem gewoon eens contact met ons op om u project te bespreken.
Een veelvoorkomende extra dienst bovenop een huisontruiming is vloerverwijdering. Dit komt omdat wij vaak gevraagd worden om woningen klaar te maken voor oplevering. Als de vloer niet overgenomen wordt door de nieuwe huurder moet bijna altijd de vloer verwijderd worden uit een huurwoning. Wij verwijderen alle type vloeren, waaronder laminaat en zijl.
Naast vloerverwijdering verrichten we ook andere herstelwerkzaamheden. Deze kunt u terugvinden elders op deze pagina.
Wilt u enkel een vloer laten verwijderen dan is dit ook mogelijk. U kunt ons hiervoor inhuren.
Bel ons gewoon eens op om uw situatie eens te bespreken.
Jaren geleden werden we gevraagd om sloopwerk te verrichten. Dit begon met het slopen van een houten schuur. Dit was nodig, omdat de verhuurder deze weg wilde hebben. De huurder moest toen de schuur verwijderen. Dit hebben wij gedaan. We zijn steeds meer van dit soort werk gaan doen. Vervolgens zijn we ook demontage werk gaan verrichten.
Onder sloopwerk kunt u veel verstaan. Soms is dit ook stripwerk. Als voorbeeld verwijderen we vaker plafond ornamenten en/of andere plafondbekleding. In een woning moet sloopwerk netjes en soms voorzichtig verwijderd worden om niet extra schade te verrichten. Dit werk kunnen wij op een nette manier uitvoeren.
Kleine sloopwerkzaamheden komt vaak voor bij bedrijfsontruimingen. Demontage komt overigens nog vaker voor bij bedrijven. Vaak zijn dit stellages, stellingen of machines. Bij woningontruimingen komt dit ook voor, maar meestal in mindere mate.
U kunt ons sloopwerk laten verrichten na een ontruiming, maar dit kan ook voor enkel sloop- of demontagewerk. Neem gewoon eens contact op om uw situatie met ons te bespreken.
H. Hermans
Omschrijving opdracht: Woningontruiming Herenhuis
De firma heeft ons goed geholpen bij het leegmaken van een overvol herenhuis in Heerlen. De woning was van mijn vader en hij moest verhuizen naar een kleinere woning. Gelukkig hebben we de goede keuze gemaakt.
R. Quaedvlieg
Omschrijving opdracht: Leegmaken appartement
We hebben Woningontruiming Limburg ingehuurd om een appartement leeg te maken. Het appartement is lang onbewoond geweest, omdat mijn man en ik in een ander land werken. We hebben op een gegeven moment voor gekozen om het appartement te verkopen. Deze moest dus leeg opgeleverd worden. Omdat wij dit niet zelf konden doen hebben we dit uitbesteed. Alles verliep goed en we zijn tevreden met de service die geleverd is.